
Persbericht: Stichting Gradje lanceert koekjescampagne voor het mentale welzijn van kinderen
Share
BERE LEKKER & BERE BELANGRIJK
Na het verlies van een kind aan zelfdoding: Stichting Gradje komt in actie met koekjescampagne voor mentale gezondheid
Vinkeveen, 3-5-2025 — Eén moment. Eén kind. Eén verlies dat een hele gemeenschap stil maakt. Het verdriet na de zelfdoding van een kind is onmetelijk. Het roept vragen op, maar bovenal de dringende noodzaak om in actie te komen.
Bij Stichting Gradje is dit verdriet de aanleiding voor een bijzondere campagne: Gradje’s Bere Lekkere Koek. Achter deze vrolijke pot vol appel-kaneel havermoutkoekjes schuilt een krachtige missie: het realiseren van een veilige plek op het Eiland van Hein – een rustplaats voor kinderen die het even niet meer zien zitten. Een plek waar aandacht is voor hun mentale welzijn, waar ze zich gehoord en gezien voelen en waar we dromen crieeren.
Het doel: het aantal zelfdodingen onder jongeren halveren. Het liefst: naar nul.
Daarom roept Stichting Gradje op tot actie. Door 25.000 potten koekmix te verkopen wil de stichting voldoende middelen verzamelen om deze droomplek mogelijk te maken.
“Koekjes bakken lijkt klein. Maar het kan levens redden.”
De volledige opbrengst gaat naar dit levensbelangrijke project. Want elk kind verdient een toekomst. En elke toekomst begint met aandacht.
Bakken = bijdragen. Bak je mee?
Meer informatie en bestellingen via: info@stichtinggradje.nl www.stichtinggradje.nl
Volg de actie: #bakjemee #gradjesdroom #eilandvanhein #berelekkerekoek #kinderenverdienenmeer